9 februari 2010

jag lider med alla 94 som hade nationella prov idag, jag vet hur det känns...
min sov morgon krympte från 09:40 till 08:15 bara för att göra nationella prov i svenska.
det gick väl hyffsat, men ibland får 80 minuter jäkligt fort..

nu är jag hemma iallafall och ska plugga lite matte och vika ihop lite kläder innan jag åker in till stan med hanna och fikar. det var ett tag sen så det känns bra att det äntligen blir av. ska springa in en snabbis och byta en klänning också. jordan få inte en chock nu, men den är vit. haha.

tror att jag ska vara lite brave och köra på skinnjacka med en (några!) stickade koftor under, är så himmla trött på vinterjacka. jordan lämnade sin hemma när hon åkte till japan så det är den jag går runt med nu, får ju liksom aldrig till det med vinterjackor, finns så mycket roligare saker att lägga pengarna på, hehe ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

80 min :O ? vi hade 100 =/

2010-02-09 @ 15:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0