1 januari 2010

GOTT NYTT ÅR!

2010, jäkel vad fort tiden går alltså, ett helt decenium, slutet på -00 talet.
2lax10 liksom, haha.
igår var iallafall grymt bra, avslutningen och början på det nya året.
det var så många som var borta det här året över jullovet så vi blev bara 6 st men vad gör det alla gånger?
jag och pontus gled hem till chicken där hon och linn hade lagat middag med förrätt,varmrätt och efterrätt, så duktiga hade dom varit!
runt klockan nio så gick vi hem till mig en sväng för undervåningen intogs av fulla 20 åringar, haha.
det är så vit ute just nu för det är snö överallt så det blir liksom inte riktigt mörkt ute plus alla lampor.
så vi gick där och sjöng disney låtar dragandes på en pulka med dricka,chips och raketer i.
vi var hemma hos mig och värmde oss och spelade spel, haha, sen så drog vi till pontus för hans familj var all gone så det var tomt där.
när klockan slog 12 så stog vi ute i snön och kollade på fyrkverkerierna och sköt upp våra egna, ooohh, det är något speciellt med nyår och insikten om att nu är det nya tag på något sätt.
tynander och oliver kom sen och när klockan började närma sig 3 så låg alla på varanndra i sofforna,pratade och kollade på film.
jag var hemma runt 4, mina två gentlemän följde mig hem så det gick prima ballerina.
mysig nyår som innehöll nyårskyssar,varmchoklad och spanskpeppar(?!).

tyvärr hade jag ingen kamera med mig, fråga míg inte hur jag tänkte där, så ni får helt enkelt fantisera om hur det såg ut, haha, jag kan iallafall visa er min klänning sen om ni vill se.
hoppas att ni hade ett bra nyår och ser fram emot det nya året!
nu ska jag sjunga singstar med daniel,
ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0