13 januari 2010

hallåhallå,

hehe, idag har jag varit borta i stort sett hela dagen, så nu har jag krashat i soffan.
efter skolan så gick jag iväg till dramat, lite hektiskt nu men jäklar vad jag är taggad inför nästa pjäs, kommer bli grymt, svårt, men gryyymmmttt. känner mig tråkig som aldrig har något kul att skriva, och, varför besöker ni bloggen mer när jag INTE uppdaterar? funderar på att lägga ner...
haha, närå, så kul ska vi inte ha det idag ;)
känner mig inte helt hundra så jag ska kura ihop mig i sängen, den har väntat på mig enda sen jag tvingade upp mig själv imorse.
:)



Kommentarer
Postat av: Cilla

Assaå ångrar du nånsin att du inte for till st julians iställe?

Var maten äcklig?

Var det bra shopping var du där 2+1 eller classic?

Vad gjorde dem som hade 2+1 när dem andra hade lektion?



SNÄLLA SVARA!!!!!!

2010-01-13 @ 22:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0