19 januari 2010

hellu.
jag började klockan 9:40 idag, niiicccee.
känns där emot inte som att jag har sovit något på hela natten, så det blir nog en tidig kväll ikväll, hehe.
nä, men skolan har varit chilla bananer idag, gick bara till 13:20. men jag måste säga att jag verkligen börjar tröttna på snön och halv slasket nu. jag har väldigt svårt att välja "favorit" grejer, t ex årstider. jag längtar efter alla när vi inte har haft dom på ett tag. men nu får det vara nog. jag vill ha vår.
lite sol kan jag väl få iallafall!?

vad har mer hänt idag...
joo just det, jag har mätt mig, och tro det eller ej. jag är typ kort.
haha, det sant.
i mitt pass så står det 173 cm, i för sig så mätte vi hos passpolisen med mina rejäla timberland kängor på och hos skolsköterskan så var jag 171, men jag har antagit att det inte stämmde, haha.
så nu har jag alltid gått runt och trott att jag åtminstonde är 173, och så visar det sig att jag är 170!
ooo, dramatiskt, men det är ju ganska stor skillnad, eller?

jaa, det var det mest spännande som har hänt idag.
och en kille som gick förbi mig i korridoren och sa att jag hade stora bröst. 2 gånger. skaffa dig ett liv tyyyppee :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0