2 januari 2010

vi har ingen värme i vårat hus för det är någon pump som har gått sönder, haha, trevligt.
jag har verkligen sovit så sjukt dåligt den senaste veckan va, gick och la mig runt klockan 2 och sista gången jag kollade på klockan tror jag var klockan 7. ingen bra natt alltså, jag är lite små sjuk så planerna för idag var att bara stanna inne och kolla på film med chicken,linn och pontus men alla fick förhinder (!!) vad är oddsen liksom?!
och från och med är alla borta på cuper,sm,släktingar och skidor.
så jag kommer att vara all by my self i 3 dagar, buhu.

familjen på borta på släktkalas så jag har vårat fina och svin kalla hus helt för mig själv, haha.
så jag ska väl gå upp ur sängen och,,, haha jag vet inte, göra någonting?
lyssnar på bon jovis nya album, särskilt superman tonight, tynanders fel,haha, men lyssna på den låten ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0