2 mindre in la famillia för 1 månad framåt..

FRÖKEN OSTBOLL HAR ÅÅÅKKKTTT !!
it´s sooo sad, eller kul för henne, men hur ska jag överleva hade hon tänkt?
men jag börjar ju bli van nu, den lilla jetsetaRN ;)
en hel lång månad, startar idag, personen som antagligen känner mig bäst i hela världen.
ääälllsskkkaarrr diiiggg joooorrrdddaaannn.

(jag vet att du kommer läsa det här när du är i japan, efter ett tag iallfall din upptagna jävel)

och hej då mamma också.
(hehehe, skooojjjaaba, mamma du är fantastisk)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack gumman - pappa älskar dig

2010-01-30 @ 13:43:50
Postat av: JORDAN

HAHAAH, asg, var tvungen!!! mamma bad mig skriva hennes kommentar för jag ville inte att hon skulle läsa min..fast nu vet jag inte vad jag ska skriva, gå in på gekas gästbok på bdb så får du en liten förklaring om hur det är so far.. jag saknar dig, ÄLSKAR DIG!!!!!

Jag är jätte trött, ha överseende. ska upp 04:45 imorgon, jobbar till 21:30, jobbar på måndag med...alla andra tjejer verkar ganska dryga...läs på grekens bdb istället, kmr inte in på msn på mammas dator...HUR BLEV HÅRET????????

2010-01-30 @ 13:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0