22 januari 2010

tjena..

idag har jag frusit knäna av mig, seriöst.
mitt ute på isen och det blåste järnet, inte kul :P
jag och hanna gick typ en mil också, som avslutning liksom, haha.
har verkligen haft nada energi hela dagen, började med att jag gjorde världens vurpa i backen när jag gick till skolan, de 3 små skitungarna bakom mig verkade iallafall tycka att det var roligt.
haha, alltid kul att kunna göra någons dag ;)

jag ser helt sliten ut och mitt hår har spår av lite allt möjligt som vinden hade med sig, innan jag tryckte på mig hannas mössa. med andra ord så ser jag ju inte ska jätte hype ut alltså.
om 3 timmar så ska jag befinna mig på ett födelsedags kalas ( jaa, jag säger fortfarande kalas ;) med dresscoden finkläder. det blir ju spännande.

jag återkommer om jag bestämmer mig för att strejka och går i en svart soppsäck eller något...


Kommentarer
Postat av: Anonym

RAMLADE DU??? HAHAHAHAHA

2010-01-22 @ 22:30:16
Postat av: Anonym

asså...från mig..vart lite weird om någon av dina läsare satt och as garva åt att du ramla...hahah

du borde fatta vem det är va? din mest flitiga kommentator..wut? ja..precis

2010-01-22 @ 22:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0