27 januari 2010

HOLA CHICAS

ni ser ju vad jag kan ;)
jag kan några italienska ord och några taiwanesiska meningar också som jag lärde mig i kalifornien, haha, de är dock inte så vackra och rumsrena att de får stå med i bloggen, hehe.
jäääkkllaarr vad det snöar, har hållt på hela dagen och jag såg ut som en snögubbe när jag kom hem från skolan idag alltså. den eviga vintern känns det som nästan, och det är inte ens februari än, haha, så vi får nog räkna med att stå ut ett tag till.

jag har bokat klipptid idag också, mitt hår är inte trevligt längere.
hade ju inte suttit helt fel att färga håret också men det kostar ju lite pengar om man säger så, hehe.
ska bara komma på hur jag vill klippa det också, hår är ju viktiga grejer.
men vi hoppas på underverk på lördag halv 1 ;)

nu ska jag göra de tråkiga sakerna som måste göras, haha.
spotify gör det hela lite mer uthärdligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0