31 januari 2010

HIGH FIVE PÅ IGÅR KVÄLL ALLTSÅ!!!!!

var svinigt trött men jag hoppade in i dushen och sen så var jag fit for fight.
vi var ett gäng hemma hos robiray så dansade våra asses off, förjäkla kul!
men killar kan ju inte svänga rumpan alltså, haha. önskar att jag hade haft en kamera med mig men det hade jag ju tyvärr inte. det hela avslutades med singstar några timmar efter midnatt och sen så rammlade jag och linn i säng. haha, jag kan inte ha tråkigt med den tösen alltså ;)

nu har jag i vanlig ordning väldigt bråttom och ska göra iordning mig,platta håret,packa ihop saker, hämta en leksaksugn och åka till dramat - på en halvtimme.
kanske blir nytt personligt rekord?
who knows?

kommer inte hem förens vid 8 tiden ikväll, men vi höres då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0