frågor & svar

kan inte du berätta mer om New York resan du ska göra i sommar?
svar -
joo absolut! ska ta reda på allt och skriva ihop något bra och beskrivande, haha.

undrar bara hur mycket pengar du hade med dig och gjorde av med i Torquay?
svar -
hade med mig ca 5000 om jag inte minns fel, och jag gjorde av med allt, haha, heheh, men då för man inte glömma att jag handlade mycket kläder och verkligen kunnde göra allt jag ville göra. sätt dig ner med dina föräldrar och prata om hur mycket pengar du vill/kan ha med dig, planera lite i förväg, brukar bli bäst så.

när man checkar in och sånt på flygplatsen, hjälper ledaren till då?
svar -
du möter upp din ledare på flygplatsen och han/hon/dom finns där hela vägen om du behöver hjälp med minsta lilla, så inget att oroa sig för :)

hur gammal var du när du åkte till malta på språkresa? och hur fick du dina föräldrar att gå med på det?
svar -
jag hade fyllt 13 när jag åkte till st pauls bay som ligger i malta på junior resa med ef.
det var faktiskt mina kära föräldrars förslag att jag och min syster skulle åka ;)


Kommentarer
Postat av: Cillq

Åh lycko dig jag får it min mamma tror typ att jag ska bli mördad bara när jag går ut med hundarna i 10 minuter.



Gillade du st paul's bay? det är dit jag vill!

2010-01-09 @ 15:22:16
URL: http://smilet.blog.se
Postat av: annatherese

Tja! Jag vet inte riktigt vart jag ska skicka min fråga till dig, jag kanske inte har läst noga nog. Men, till frågan:

Jag ska åka till Malta i sommar, St Julians i tre veckor med EF, och jag undrar lite över det här med pengar.

1. Ska jag ha med mig kontanter? Eller bara mitt kreditkort? Hur var det med fritiden?

2. Du bodde på "hotell", när du var där, men när du var i Torquay, då bodde du ju i värdfamlij. Hur är det med tvättning och sådär? Kan man få tvätta själv, eller hur var det?

3. När ni for till Malta, åkte ni då från Arlanda? Jag måste nämligen boka anslutningståg till Arlanda från Östersund, där jag bor. Det skulle ju vara krångligt att ta sig till Skavsta tillexempel om jag hade massa väskor.



Konstiga frågor, men ändå. Hoppas på ett answer. Kram! :)

2010-01-10 @ 21:34:39
URL: http://annatherese.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0