1 juli 2010

god morgon!

i natt så frös jag jätte mycket så jag sov med min stora stickade kofta som jag trodde att jag aldrig skulle få användning för här på. de senaste dagarna har det bara blivit kyligare och kyligare, inte under 20 skulle jag gissa på men man har ju vant sig lite vid att det är mellan 30-40 grader. så nu sitter jag upp kryppen i en soffa med min stora kofta på. första lektionen börjar kl 11:30 idag så jag sov lite längere, alltså missade jag frukosten. jag är huunngggriigg men sista lektionen är 13:40 så jag tror att jag överlever.

på söndag är det 4th of july (liberty day) så vi har ledigt från skolan imorgon. vilket betyder att idag är sista skoldagen för den här veckan. vi ska fortsätta kolla på meangirls och jobba lite i boken.
vet inte riktigt vad jag ska göra den här eftermiddagen, kanske åker in till manhattan och köper läppglansen som farmor beställde.

nu måste jag börja göra i ordning mig, ha en underbar dag i sverige eller vart ni nu befinner er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0