10 juli 2010

nu kommer bilen och hämtar upp oss om en kvart så jag tänkte att jag skulle skriva något. 3 veckor har verkligen gått fort, har sagt det några gånger nu. men det har verkligen gått fort. jag har haft väldigt kul och upplevt jätte mycket. träffat väldigt mycket nya människor och pratat engelska för det mesta. tagit mer ansvar för mig själv och gjort egna val och slutsatser. varit i manhattan flera dagar i veckan, sett frihets gudinnan och gått runt i chinatown. haft en jätte bra klass och en jätte bra lärare. idag har jag sagt hej då till människor jag förmodligen aldrig kommer träffa igen och blivit pussad på lite över allt. nu ska jag hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0