13 juli 2010

god morgon.
klockan är halv 3 men jag tycker att jag har klarar tidsskillnaden ganska bra hittils.
när jag kom hem i söndag så kännde jag mig jätte förvirrad för jag gick ju upp i lördags morse och sen så var jag hemma på söndag och det fanns liksom ingen natt imellan. kunnde inte riktigt förstå vad som hände liksom, haha.

flygresan gick bra i alla fall. först kom jag till fel terminal och fick hitta den rätta och springa ut och över hela flygplatsen med mina väskor. har jätte ont i axeln efter som att jag packade ner så mycket som möjligt där för att resväskan inte skulle väga för mycket,haha. så tillslut hittade jag rätt och fick stå i kö i 2 timmar, men väskan vägde exakt 23 kg och security och allting gick bra. jag mellan landade i london och sen så åkte jag till göteborg.
första flygresan var ju 7 timmar lång men det gick faktiskt fort. jag satt och lyssnade på musik hela tiden och hann inte ens kolla på någon film. vi flög ju lite med solen men någon timme var det mörkt och då såg man alla stjärnorna jätte tydligt. man får vid och tänka igenom vad man har gjort och vad man ska göra när man åker till eller ifrån något.

jag ska skriva någon slags sammanfattning av hela resan och det kommer snart, jag måste komma på vad jag ska skriva först ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0