17 juli 2010

tjena!

trodde att klockan var 11 idag när jag vaknade och kännde att det var en hyffsat bra tid att vakna på. så vänder sig linn om och förstör allt allt genom att säga att klockan är 2. buuu. dessutom ramlade jag ur sängen inatt.
haha, hur bär man sig åt?
liiiite klantingt, det var ju några år sedan man gjorde det liksom.

inget fint väder idag vi har bara legat i soffan och kollt på mtv hela dagen, deg dag kan man väl lungt säga.
hade räknat lite fel med mina pengar från new york resan så nu har jag helt plötsligt 800 kr extra, känns ju inte helt fel. min familj har ju varit borta hela veckan så vi har fått laga mat själva och vi konstaterade igår att vi var lite trötta på det så nu när vi (jag) har pengar så känner vi oss lite fria, haha. små skit ungar vi är endå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0