20 juli 2010

hej hej
idag är det molnigt och blåsigt igen, min familj kom hem från skåne i söndags i såg ut som att de hade bott ett halv år i afrika någonstans så jag känner lite press här på att inte se ut som att jag är adopterad från nordpolen, än så länge går det inte så bra alltså. igår var en jobbig kväll och jag orkade inte dra ur mina fötter från täcket för ens klockan var 1 på förmiddagen, kändes lite sent att äta frukost då. men nu är det 2 timmar kvar tills maten är klar och jag börjar ångra mig liitte, haha.

i kväll blir det chill kväll hos pimp, stackaren har varit sjuk i 2 dagar så nu ska jag försöka hjälpa till lite. vad tycker ni om min blå kjol föresten? min syster langade dissen direkt men jag tycker om den, 98 kr på h&m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0