bug lady

så igår kväll runt halv tolv tiden så går våran nya rumskompis från holland ut ur rummet för att använda sin dator
och sen så kommer hon in springandes igen och ser helt panik slagen ut.
- do you know where I can find a nurse? hospital? something?!
hon såg verkligen helt uppjagad ut så jag trodde att någon hade svimmat i korridoren eller något annat fruktansvärt. jag säger till henne att springa ner till kontoret för det sitter ju alltid en vakt eller någon som jobbar där som kan hjälpa henne, och självklart så frågar ju vad som har hänt?

- I have a bug in my ear!!!
- what?
- i have a big bug in my ear!!!!!!!!

sen så sprang hon iväg. alltså först så tyckte vi att det var ganska roligt, hur stor är chansen att det flyger in en insekt i örat på henne liksom? men sen när man tänker lite på det, jag skulle fått panik, kört in en pincett och försöka få ut den eller något. jag träffade henne imorse i alla fall och allt var bra. hon fick åka till sjukhuset där dom först hällde massa vatten i örat på henne och sen fick två doktorer stå med långa pincetter och plocka ut den, det var tydligen en jätte stor japansk insekt som det finns mycket av här nu pågrund av värmen. hon har fått medecin för att den bet henne inne i örat och så att det inte ska bli infekterat. ush, haha, nu vet ni så nu lämnar vi det.





bug lady (även kallad marina)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0