calling the night

tjenare,

kom precis tillbaks till campus efter att ha varit och kollat fyrverkerierna på manhattan, dom var till och med mer amazing än förra året. så nu sitter jag med det skönaste linnet ever på i korridoren för jag orkar inte gå längere, sprang typ från 12th till vanderbit avenue i flip flops, jag är done för idag. har hörlurarna i och har gett mig tid att lyssna på 3 låtar från soft listan från spotify innan jag måste gå och lägga mig. imorgon ska jag upp och träna/simma innan skolan, dom har egentligen renoverat klart gymmet. kommer antagligen vara trött som ett as imorgon när jag ska upp klockan 7 men det gör inte så jätte mycket. (det kommer antagligen låta annorlunda när klockan ringer imorgon, haha). jag har några hål timmar imorgon tror jag (har inte hämtat schemat än) och då lägger jag ut bilderna från idag, hoppas på att det blev några bra.
god natt!
eller god morgon för er när ni läser det här ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0