sista dagen







idag har jag gått över halva manhattan, legat på gräsmattan i central park och blivit uppraggad på ett väldigt extremt sätt av en skum rysk kille som var typ 2 meter hög och sjukt biff - scary.

sista dagen i new york, 3 veckor har gått så himmla fort. kan inte riktígt förstå vart tiden tog vägen. jag kommer verkligen sakna new york, jag har alltid vetat att jag vill bo här någon dag och jag är fortfarande helt säker på det. jag kommer sakna att åka in till en av världens bästa städer varje eftermiddag för att bara sitta på ett café och prata, eller gå runt i manhattan med flippflopps och ruffsigt hår som att det var det mest naturliga i världen att gå på gatorna just där. som sagt, 3 veckor har verkligen gått fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0