6 juli 2010



went to soho.
det var väldigt sohoigt, som man hade tänkt sig att det skulle vara lite. affärerna var lite mer organiserade,byggnaderna lite elegantare och människorna lite coolare.


litte italy.





china town. det var som att gå in i ett annat land, gå ut ut new york. alla pratar kinesiska och alla skyltar står på kinesiska. de säljer levande fisk och konstiga bönor på gatorna och i affärerna hittar du allt ifrån rosa lakan till torkade bläckfiskarmar och hello kitty bröd.



söta tjejer. det är så många som är så himmla korta här, tjejerna på bilden är 1,50 och 1,58 cm. jag känner mig som en jätte hela tiden, det känns inte bra.



gick till den 3 våning stora mm affären på times square som min rumskompis ville gå till. helt ärligt så fattar jag inte grejen. över huvud taget. visst att dom har alla olika färger och några saker med godis på. men 3 våningar av bara massa saker? vem vill ha en pike med mm på liksom eller en navel piercing? i just don´t get it.
 

gillart, särskilt mössan. catalina går all in med dush grejer, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0