vem kan stoppa mig nu jag bara rullar fram...



jag är stööööört mätt just nu. åh herre. jag och louisa sitter och klagar varannan gång för att vi är så mätta, plus att det är 30 grader inomhus och det blir mycket värre om det är freakin varmt när man är väldigt mätt ;)

som ni ser är vårat rum lite stökigt, hehe. alla håller på och packar sina saker. men grejen med bilden var att visa min fina klänning som har inviger den sista dagen i new york, från abercrombi and fitch. jag gillar den, den har fickor så det gör den ultimat på sitt sätt. påminner lite på ida i emil i lönneberga. klänning alltså inte jag. igår fick jag höra av en som jobbar här att jag var lik
amanda seyfreid och jag kan verkligen inte se likheten. don´t know where that came from?

nu ska jag rulla in till manhattan för sista gången på den här resan.
hörs imorgon ;)

Kommentarer
Postat av: J to the O to the R to the D to the A to the N

seriöst naomi??? tänker du aldirg prata med mig

2010-07-10 @ 00:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0