17 juni 2010

yoo.
i kväll kommer chicken och limpi hit, länge sen vi 3 var samlade känns det som...
en hel vecka nu när jag tänker efter. chicken kommer nog snart men linn som tränar fotboll ramlar väl in klockan tio någon gång. har i alla fall varit nere vid ica och handlat choklad, det kommer behövas i kväll, haha sanna mina ord ;)

så härligt att det är fint väder och varmt ute, i new york så är det runt 30 grader nu, kommer känna mig som en vatten på torra land dom första dagarna alltå. kände mig väldigt tank sprid så jag passade på att gå en promenad med musik i öronen. när jag gick iväg drog på mig en tunn klänning, en kofta och snurrade upp håret. så när jag är typ halv vägs så stannar en liten tant mig och säger att jag är vacker.
det var ju det gulligaste idag, och förmodligen på många andra dagar också. hon ville bara säga det sa hon, sen så gick hon vidare. en sån tant ska jag också bli, som uppmuntrar folk. eller egentligen vill jag ju vara sån nu också, minus tant då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0