21 juni 2010


jag glömmde att säga att vi gjorde ju testet igår. alla som kom hit igår och hade sin kursstart idag samlades i aulan och gjorde testet. sen så fyllde vi in några papper och gick och registrerade oss. inga problem.

efter att jag hade postat senaste inlägget så var ingen av mina rumskompisar där. så jag tänkte, jahaokej, vad gör jag nu liksom? så jag började gå ut på campuset mot rita hall som är samling/mat stället. tjejen i rosa tröja gick bakom mig, så jag vände mig om och började prata med henne. hon blev nog lite chockad men hon frågade om jag ville äta lunch med dom. dom kom från taiwan och skulle vara här i 6 månader, hur snälla som helst!



liten del av matsalen.


sen åkte vi in till manhattan...


grand central station.


grand central station.


det första man såg när man kom ut från stationen.

fortsättning följer.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0