22 juni 2010



hel skön tröja och halsband från f12.

hallå grabbar.
gick upp klockan 7 imorse för att ladda in bilder och äta frukost. klockan halv nio så skulle vi hämta våra resultat från testet igår i våran mailbox. så nu har jag schemat för den här veckan, jag vet vilket hus jag ska vara i. men det är ungefär det jag vet också, haha. ingen anning vilka som komemr gå i klassen eller vilken level det är på. som sagt så skiljer ju sig den här resan ganska mycket från gruppresorna, det är väldigt mycket mer individuellt och personligt ansvar. men hur fel kan det gå liksom, hehe?

idag har jag i alla fall lektioner mellan klockan 13:00 och 14:20, så en ganska kort dag.
vilket innebär att jag hade kunnat gå upp betydligt mycket senare, men jag tror att jag börjar efter lunch på torsdag också, ganska skönt faktiskt. så tills dess så har jag fritid, dem andra är och har lektioner men jag ska möte catalina runt klockan 12 för att äta lunch. vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0