24 juni 2010



god morgon sunshines!
min första klass, idag börjar jag med ilab, börjar inte förens klockan 11:30 så jag har lite tid över. hade kunnat sova vidare, men jag kunnde inte somna om så jag följde med mina rumskompisar som började tidigare på kanske den sliskigaste frukosten ever. sen så gick jag och pratade med mike som är en av aktivitets ledarna för att hämta ut några biljetter som beställdes från sverige. så nu ligger en tur/retur till manhattan, empire state building, frihets gudinnan, båt tur runt manhattan och soho och ett besök på moma biljetterna på mitt skrivbord i rummet. tror att jag hänger på några tjejer till empire state building idag direkt efter skolan så vi kanske inte hörs mer idag pågrund av tids skillnaden. så ni får kolla in i morgon och få bilderna från new yorks högsta byggnad ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0