25 juni 2010



satt uppe till 2 igår kväll och pratade med catalina, en av mina rumskompisar. det är lite svårt att ha en konversation för hon pratar inte så jätte bra engelska, men vi klarar oss ganska bra tycker jag. hon försökte laga min kamera med en gaffel men sen så gav hon upp, och till mitt försvar så skrev jag en grej på datorn när bilden tog, jag hade inte ipoden på när vi pratade. it would be impolite, offensive behavior and a bad gesture. har haft ilab om hur man är trevlig precis, haha.
hade skola mellan 9:20 - 11:30 idag och vi jobbade i grupper så helt okej dag. nu har jag pratat med hela familjen och ska snart gå och möta upp lousia för att anmäla oss till utflykten imorgon, sen ska en av dom danska tjejerna visa mig vad cvs ligger nere i tarytown.
hoppas att ni har haft en bra midsommar!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0