28 juni 2010


möte upp catalina efter min sista lektion och gick ner till tarytown centrum för att fixa lite saker. det funkar ju att gå ner för alla backar men när det bara är uppförs backar hela vägen tillbaka i 40 graders värme - it ain´t pretty.
hahaha.
så nej flaysen ta inte med dig jeans - kanske tights ifall det någon dag skulle regna men annars är det sommar kläder som gäller.


hyrde en film i rita hall och gick en trappa upp för att äta mat. det är verkligen studenter från hela världen här så dom har hängt upp flaggor längst väggarna från i stort sätt alla nationaliteter som är här.


byggnaden jag bor i, den till höger. och den första "gröna korridoren" som man ser? alltså den längst ner, det är där jag sitter nu för det finns inte internet i rummen.


köpte en kortlek förut och gick ut till allrummet så att vi kunnde ha musik på samtidigt. catalina lärde mig ett colombianskt kortspel och jag vann med 7-1. där hemma brukar dom reta mig för att jag är sämst så det känndes bra, haha.
sen så kollade vi på en film, vi hann ungefär se halva innan datorn krashade så vi får kolla klart resten någon annan dag. gick och la oss runt midnatt och låg och lyssnade på musik i någon timme. sen så somnade jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0