3 juni 2010

efter som att jag är typ bäst i världen så har jag lyckats tajma in studenter,födelsedagskalas,helgen,den fina vädret och snart även bal - med att bli sjuk.
sweeeeet, ont i halsen,förkylning och lite feber. men mormor har dumpat av massa vitamin piller och fisklever oljor här så det är väl bara att gå upptäcks färd i skåpen. så det blir nog bra snart, annars är det bara att köra på så gott det går.
hahaha, jag sitter och kollar igenom min resedagbok från kalifornien ( som du hittar här i menyn till vänster) och har konstaterat 3 saker.
- jag skrev verkligen på svengelska.
- jag hade jäkligt roligt.
- jag måste åka till kalifornien/los angeles igen.
malibu beach, swedish girls och sky.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0