7 juni 2010

idag, eller i kväll rättare sagt så är det niornas avslutnings bal.
vi slutar först på torsdag men balen är idag. det regnar ganska mycket ute och har gjort hela dagen så det är ju lite tråkigt, men jag kör på bara ben i alla fall. jag har verkligen ingen aning vad jag ska göra med hår och smink. hade någon idé om lite guld sotade ögon (som ni kanske såg på bilden) men jag är rätt så mycket clue less alltså.7  min kära bal dejt kommer hit vid 6 tiden men vi börjar nog dra oss till balen lite senare som börjar klockan 7. jag ska ta så mycket kort jag kan med mig söndriga kamera som ni antagligen kommer få se imorgon när jag kommer hem från skolan. hoppas på att det blir kul i alla fall ;)
pappa och strömis fyller år idag också, några års skillnad men vad gör det. GRATTIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0