bababababa

idag ska det bli åskväder och det kan nog stämma för det är varmt och spöregnar, får väl stanna inne och kolla på film eller något. nu på förmidaggen så har jag suttit inne i klass rummet och läst shakespeare, sen hade vi ilab och andra halvan fick vi göra vad vi ville. hela klassen satt på facebook, haha. jag har en till lektion, spin class, klockan 16:10 och den håller på i en timma och 20 minuter. sen ska jag kanske gå ner till the cvs in tarytown för att fixa lite saker, den affären har det mesta som är nödvändigt. allt från smink,godis och väldigt mycket olika vitaminer och medeciner.

jag har verkligen ingenting att skriva just nu så vi hörs lite senare när jag förhoppnings vis har det, latero.

Kommentarer
Postat av: chickeen

eyy naomi! kom och tänka på en grej nu... är det värt att ta med siog jeans eller ska jag skita i de? :D känner även att jag har varit dålig på att kolla men nu är jag väldigt flitig :D:D:D

2010-06-28 @ 22:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0