babababababa

har precis tagit ett bad och känner mig lite bättre men inte hundra alltså (haha,notera de mörka ringarna under ögonen yezzzz), trodde att jag skulle svimma av där ett tag bland alla kläder och människor, haha. orkade inte med så mycket men jag hittade två bikinisar. tvek på om jag kan behålla någon för jag är så sjukt stressad med pengar inför new york så vi får se. en var svart och en var guldig i alla fall, very nice båda två.

känner att jag verkligen verkligen måste bli frisk nu när det är sista veckan och allt, mycket som är på gång.
så jag dissar grill festen och tar det hel lugnt  i kväll, känns inte jätte kul kanske men det behövs banne mig.
nu ska jag gå och försöka peta i mig lite mat, har varit lite dåligt med det. har liksom ingen matlust när jag är sjuk och efter som att jag endå inte känner någon smak så känns det som att tugga gegga (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0