flygtider

sitter och kollar på mina flygtider och kom på att jag inte har berättat dem för er?
fråga mig inte varför det är kortare flygtid på hemvägen, jag flyger ju helt själv den här gången men det ska nog gå bra, gaterna ligger nära varandra så det blir inte som när jag och fillan var iväg och fick springa över halva flygplatsen, vilket tog typ 40 minuter, för att ta oss till gaten när vi mellanlandade.
det enda som jag verkligen är nervös för är att man bara får ha med sig en väska på 23 kg, hälften så lite som förra gången, jag är körd med andra ord, haha!
så här ser flygtiderna ut i alla fall :
TILL NEW YORK:

SUN 20JUN      GOTEBORG SE         LONDON GB              0800     0915

LANDVETTER          HEATHROW               DURATION: 2 h 15 min


SUN 20JUN      LONDON GB           NEW YORK NY            1035     1325

HEATHROW            JOHN F KENNEDY         DURATION: 7 h 50 min



HEM TILL SVERIGE IGEN:


SAT 10JUL      NEW YORK NY         LONDON GB              1930     0750

JOHN F KENNEDY      HEATHROW                        11JUL

DURATION: 7 h 20 min


SUN 11JUL      LONDON GB           GOTEBORG SE            1015     1315

HEATHROW            LANDVETTER             DURATION: 2 h




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0