frågor & svar

är jordan eller du modell?
svar -
uppenbarligen (alltså som ni kanske har sett) så är inte jag modell. min kära syster där emot is showing kate moss who´s the boss ;)

Vad är det där stickade som det står I love music på för något?
svar -
det är mitt ipod fodral,som jag kanske borde använda mer. stickade det i slöjden för något år sedan och har blivit retad för att vissa personer tycker att det ser ut som att det står "i love müsli" på den, haha.

hej! du har visst varit på språkresa till malta i 3 veckor förut? jag åker dit i 3 veckor på söndag natt och är sjukt orolig över hur det kommer bli utan pojkvän och familj i 3 veckor, har en kompis med mig men det är inte samma sak. går tiden fort eller känns det som man vill hem efter en vecka typ? hade du mycket hemlängtan? jag har väldigt starkt band till min familj och pojkvän så har aldrig varit utan dom mer än en vecka förut. därför är jag lite orolig .. gör man mycket saker tillsammans med ledarna&gruppen eller har man för mycket fritid så man tillslut inte vet vad man ska hitta på att göra? var det svårt för dig att säga hejdå till familj osv på flygplatsen? tacksam för svar (:
svar -
hej, ja 3 veckor på språkresa i malta var min första språkresa för ungefär 3 årsen nu.
haha, herregud vad jag tyckte att det var jobbigt första veckan. och jag hade endå med mig min syster. vi ringde hem, grät och sa att vi ville ändra resan till 2 veckor. så ja, den första veckan var verkligen jobbig, eller de första 4 dagarna kanske. men jag är glad att vi inte ändrade till 2 veckor. nu där emot när jag åker iväg så tycker jag inte att det är så jobbigt. det är klart att jag saknar personer och tycker att det är jobbigt att vara ifrån dom ibland men jag är ju här och försöker göra min grej. du kommer göra mycket med din grupp och dina ledare, ganska fullspäckat schema och du kommer få massa nya kompisar, om du dessutom åker med en kompis så har du ju henne att luta dig emot. det är klart att du kommer sakna din familj och din pojkvän men du kommer ha jätte kul, och det kommer vara så himmla härligt att träffa dom igen när du kommer hem igen så att de 3 veckorna utan dom kanske kommer att var värt det bara för att få se dom igen, det är nyttigt att längta lite ibland ;)
lycka till och ha det jätte kul på malta!

Mysig sak som hände på väg till tarry town???
svar -
det kommer det kommer, i´m saving it for a day när jag känner att jag kan berätta den på ett bra sett ;)

Tycker det är superkul att du uppdaterar från NY, men det vore väldigt mycket lättare att följa din resa ifall du skrev tiden när du publicerar inläggen. Jag är iaf för lat för att orka räkna - eller + 6h.
Annars är du grym!
svar -
latmask ;)
haha, nää men jag håller absolut med dig, kan bli lite krångligt om man inte vet vad tiden är. men grejen är så här att jag ibland inte har tid att uppdatera förens på kvällen. så ibland så delar jag upp dagen i några delar och skriver som att det vore nu tid eller så sparar jag inlägg på datorn och uppdaterar när jag har internet. därför kanske det inlägget om vad jag gjorde imorse kommer upp innan jag går och lägger mig. men jag kan försöka komma på ett bra sätt att göra det lite lättare att förstå, förslag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0