fucking shit (förlåt, fina flickor svär inte)


JAG BLIR HELT JÄVLA LOCO PÅ DATORN!
internetet lägger av hela tiden och dessutom så har datorn börjat lagga sönder.
innan middagen så stängde den bara av sig, fick lite panik efter som att det bara stog system error och sen när jag äntligen fick igång den att all personlig data skulle förloras. men jag tog ett djupt andetag och fixade det fast än att allt av någon konstig anledning stog på italienska, vet inte hur det gick till men det gick bra.
tills skiten dog igen, och igen och igen....
den stänger bara av sig hela tiden så jag måste inte göra om italienska grejen och efter som att jag inte har någon anning om vad jag klickade på så är det nog ganska bra.
så i fall jag inte uppdaterar så är jag inte död, min dator kanske är det där emot.


Kommentarer
Postat av: marlene

Hej!

Jag har några frågor.

Vad tycker du man ska åka på språkskola eller språkresa?

Vad lär du dig mest engelska ?

Och vad är mest ekonomiskt?

Och vart fick du mest fritid där du är ? :)



Kram på dig

2010-06-28 @ 11:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0