jag ska bo här någon dag.


Kommentarer
Postat av: s

hej! du har visst varit på språkresa till malta i 3 veckor förut? jag åker dit i 3 veckor på söndag natt och är sjukt orolig över hur det kommer bli utan pojkvän och familj i 3 veckor, har en kompis med mig men det är inte samma sak. går tiden fort eller känns det som man vill hem efter en vecka typ? hade du mycket hemlängtan? jag har väldigt starkt band till min familj och pojkvän så har aldrig varit utan dom mer än en vecka förut. därför är jag lite orolig .. gör man mycket saker tillsammans med ledarna&gruppen eller har man för mycket fritid så man tillslut inte vet vad man ska hitta på att göra? var det svårt för dig att säga hejdå till familj osv på flygplatsen? tacksam för svar (:

2010-06-23 @ 11:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0