statue of liberty

det var riktigt coolt att se frihets gudinnan igår. man har ju sett den/henne så många gånger i filmer och på bilder så det var häfigt att stå där på riktigt. dom har precis öppnat så att man kan åka upp i kronan igen men de väljer slumpmässigt ut 30 personer varje dag som får göra det så det gäller ju att ha tur. och vi kunnde inte ens ha tur för dom hade stängt den idag. man vet ju att den är stor men den är verkligen stoooor, plattformen hon står på tar nog i alla fall 10 minuter att gå runt. det har ju blivit ett sånt statement för usa, the land of liberties och det här är ju "the first lady" som dom säger. kul att ha sett den, nu kan jag checka av det från min to-do-någon-gång-innan-jag-dör-lista ;)

Kommentarer
Postat av: fanny

hej, jag och min kompis ska till malta nästa sommar på språkresa och vi är 15 och 16 år då, vi undrar om det finns mycket snygga killar på språkresor? skulle bara varit lite kul att veta ;)

2010-07-02 @ 14:21:25
URL: http://fannyanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0