20 juni 2010


sov ungefär 2 timmar under natten och gick upp klockan 6 för att åka till flygplatsen. sa hej då till familjen.


åkte till london, gillar att han längst fram var min flygplans partner. dom hade varit och spelat på metaltown och nu skulle dom vidare på sin turne. han gillade göteborg och längtade hem och efter american tv and american food. han gillade inte new york så mycket sa han, det var för fartfyllt och smutsigt, han var tydligen mer myskille, gulligt ;)


heathrow är en stor flygplats alltså, fick tyå halvspringa för att hinna, men det gjorde jag. så satte jag mig på flyget till jfk, new york. hamnade brevid en trevlig tjej från london och framför oss satt en väldigt tjock gubbe (jaa, han var faktiskt tjock, han behövde liksom 2 stolar) som fällde ner sin stol lite längere än max och snarkade så sjukt högt. seriöst, lägg ihop jael och linn på deras värsta nätter och dom kommer inte ens upp i hälften.


stog 2 timmar för att komma igenom emigration, och det var så jäääkla varmt. men det gick bra det med. stog en liten ef gubbe med en skylt med mitt namn felstavat på så honom gick jag fram till. vi fick vänta in 3 franska tjejer och 1 fransk kille i ungefär 1 timme. sen satt vi fast i köer, så ungefär 4-5 timmar efter att jag hade landat kom vi till campuset.



fint.



jag och mina 2 rumskompisar var helt stört trötta igår, hade varit uppe 24 timmar plus att jag inte sov så mycket natten innan. så vi pratade lite och sen gick vi och la oss runt 22-23 tiden, ganska bra endå.
vaknade några gånger i imorse, först vid 2, sen vid 4. sverige ligger ju 6 timmar före. men vi gick inte upp förens klockan halv 7 typ.

skriver mer om idag ikväll när det finns mer att berätta om ;)
men än så länge funkar det bra, ska ta lite kort på området så att ni får se hur det ser ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0