24 juni 2010



åkte till manhattan efter skolan för att åka till empire state building. så när vi kommer dit så vill de 3 tjejerna jag åkte dit med inte åka upp. haha, okkeeejj? så jag får väl åka dit någon annan dag. det ironiska var ju att ef organiserade en utflykt dit också idag och dom skulle så klart åka upp men jag följde med dom andra, haha.
jaja, nu har jag ståt utanför empire state building i alla fall.


snygga byxor.




vi gick till madison square park, skäms - men jag vet inte vad tjejerna jag åkte med heter, haha. en heter emilia i alla fall. 2 kommer från danmark och 1 från belgien. alla var 21 år gamla.





gick vidare till madison square garden, den stora arenan ni vet? hade varit coolt att gå och se en match där.
haha, kan vara topp tio fulaste bilder jag sett på mig själv men - linn this is for you, mitt i new york ;)





jag älskar att det mitt i allt så finns det parker där allt bara är lungt. så vi gick över en väldigt stor del av manhattan, 40 blocks fram och tillbaks. och jag invigde mina nya converse från japan som är storlek 37, med nylon strumpor i. behöver jag ens säga att mina fötter inte mådde bra alls? så att sätta sig ner i central park, i ett 23 grader svalt (börjar vänja mig ;) new york, på något sett så är det värt det.


tog tåget till campus från grand central runt klockan 10, sen så var dagen nästan slut.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0