27 juni 2010



vaknade, åkte till manhattan, tog the subway upp till 9nt avenue för att kolla pride festivalen, eller den gick över hela manhattan men dom slog upp sina tält där.




poplulärast på hela stället...





sprang in och drack frukost. haha ibland känner jag mig väldigt liten när de andra tjejerna pratar om att flytta in med sin pojkvänner, leta lägenheter och skaffa jobb, den japanska tjejen är liksom 28 år. det är 12 års åldersskillnad, men det går bra :)








paraden var galen, så jäkla härligt. den bara fortsatte i ca 5 timmar, fast vi stannade bara i 2 för att se själva paraden. alla var så glada,lite mesig som jag är så började jag nästan gråta vissa gånger (i got it from my mama, haha) för det var så himmla mycket kärlek. det är så orättvist att vissa människor måste kämpa för att deras kärlek ska anses som okej. love is never wrong, som en kille gick och skrek, embrace it.



Kommentarer
Postat av: matilda

haha oj, 28 år? :o

är i kalifornien på språkresa med EF nu, blev sugen efter jag läst din blogg :D

2010-06-28 @ 05:04:13
URL: http://matildakjellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0