4 juni 2010

jag är så jäääääkla förkyld, tycker nästan lite synd om limpi som fick sova brevid mig i natt, haha.
det var tydligen inte en så bra idé att följa med på någon student så jag springer runt här hemma och fixar inför inte bara en, utan två student mottagningar!
känns som att hela min kropp är fylld med lera och jag håller på att kvävas av min egen näsa, hatar att vara förkyld, särskilt när det är varmt ute för det känns som att det blir så kvavt. men än så länge har jag klarat mig ganska bra tycker jag.
nu ska jag fortsätta att fixa i ordning och sen så ska jag hoppa in i duschen och få ordning på mig själv, haha, får väl se om jag lyckas se någorlunda anständig ut i alla fall ;)
talk to you laterooo ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0