woodbury


gick upp till butler hall klockan 12 för att åka till woodbury commons outlet mall, brand larmet gick 2 gånger inatt. först klockan 6 och sen klockan 7. och det gör tydligen så här flera gånger i veckan för att någon tycker att det är kul att trycka igång det. tack så mycket, tack så jääävla mycket.


det var inte så fint väder idag så det passade bra att bara strossa runt bland massa dyra designer butiker och inte köpa något.


okej, jag erskänner. jag köpte faktiskt lite saker. men jag tycker att jag klarade mig ganska bra med tanke på att det fanns flera affärer där inget kostade under 100 dollar, inte ens nyckelringarna alltså. sick.


åt lunch med louis från danmark på subway.


taxin hämtade upp oss där den hade släppt av oss ungefär 6 timmar senare. yadir var trött, han somnade efter att han hade visat att han kunnde knäcka med sina armbågar, haha.


när vi kom tillbaks till campus så hade matsalen stängt, så det fick bli yoghurt till middag, men den var väldigt mättsam så jag klarade mig bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0