18 mars 2010

hola fellas,
sista no lektionen känndes det som att jag fick ett slag i huvudet typ, blev så jäkla trött. att det var en fakta film om radioaktiv strålning gjorde ju inte det hela bättre direkt...
nu är jag hemma och lastar ur böcker om gympa kläder i väskan och sen så åker jag in till stan för att ta en fika med shaun. jaa, jag vet att jag har många och konstiga smeknamn på mina kompisar, skriver väldigt sellan deras riktiga namn. shaun är mitt senaste på en av lisorna. lisa=fåret=sheep=shaun the sheep=shaun.
det är bara jag som fattar logiken men jag tror stenhårt på detta alltså, hon kallas även tenan,posetiva russin lisa eller bara russin. den andra lisa då kallas i bloggen flays,chicken eller china eyes. så jag fattar om det nu är någon här som bryr sig om att hålla koll, att det är jäkligt svårt ibland ;)

men som sagt, jag måste rulla nu, ska panik leta lite efter ett par hörlurar, mitt 4748498 par gav upp idag.

vi hörs, ha en bra torsdag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0