22 mars 2010

måndag som sagt.
på söndags kvällar så är det ju alltid lite segare att somna så igår när klockan började närma sig tolv och jag fortfarande låg vaken så lovade jag mig själv på något konstigt vänster att jag skulle städa och tvätta ordentligt idag.
första jag sa till mamma imorse, haha. ingen trodde att jag skulle klara det men 2 tvättmaskiner och några timmar instängd på rummet med hög musik senare så är det i klass med slottet i askungen 2 alltså, haha. skinande rent med andra ord, fast man kan inte riktigt spegla sig i golvet. men om du släpper en krona mot mitt överkast så lovar jag att den studsar upp... kanske ;)
min dator håller ju verkligen på att bryta ihop nu så jag skiftar tar för tillfället i mellan några stycken. nu har jag snott jordans mac och jag fattar inte mycket så jag tänkte hoppas på att min dator håller i en timme utan att börja hacka och svara på era frågor som ni har ställt här på bloggen, känns som att det var ett bra tag sen nu. men först så ska jag göra lite andra nödvändiga saker pch träna någon timme. men sen så kör vi frågor&svar.
laterooo fellas.

Kommentarer
Postat av: julia henriksen

hey!

I sommar ska jag åka till Torquay. Jag vet att det är flera personer än jag som ska det, som läser din blogg. Skulle du kunna ta in folks msn som ska åka i sommar? så att man lärde känna lite folk innan :)

2010-03-22 @ 20:35:53
URL: http://poccas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0