29 mars 2010

idag vaknade jag med universums största huvudvärk, bra måndags morgon eller vad säger ni?
så det blev faktiskt ingen skola för mig idag, mådde lite halv bra igår så det var väl ganska väntat faktiskt. men nu efter att ha sovit typ hela dagen och druckit massa tropicana så känns det bättre.

angående uppdateringen i helgen så har jag ingen ursäkt alls, bara att jag helt enkelt inte har orkat och fredag & lördag hade jag faktiskt fullt upp. svårt att skriva något när det känns som att man inte har något att säga liksom, men nu känner jag att det får bli bättring... igen, hehe.
min älskade dator har krashat totalt så det är ju verkligen jätte bra. så just nu lånar jag min brors dator och han har bara massa zlatan bilder och inte spotify, haha, men det här går nog bra. sjukt hur mycket man har på sin dator egentligen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0