utdrag: 1 juli torquay 2008


skola på morgonen, jag tuggade på mitt  wrigley´s extra tuggumi från poundland, the official chewing gum of the premier league, haha sug på den du ;)


franck var en gullig fransk pojke.



sen så åkte vi buss dartmouth och gick statsvandring.



efter det så fick vi lite freetime och gick för att hitta mat, hahha, lunch med andra ord.
malala och resten av the bloody swedes slog sig ner på fish and chips stället men jag och anna gick lite längere ner på gatan och hittade värdens sötaste bageri eller vad man nu ska kalla det.
det såg ut exakt som i sagorna och hade gulliga bakverk, jag slog till på en väldigt god donut och en chokladkaka.
sen så joinade vi dom andra åt, och gick till det gigantiska shopping centret, sen så var det dags att åka tillbaka igen.


efter middag hos värdfamiljen och så var det disco på play men jag och anna var på nono party humör så vi gick bara in och gick på toa på play för mcdonalds toaletter är så snuskiga, hahha.
men vi gick till mcdonalds sen, åt mcflurry och drack varm choklad.
jag brännde tungan och sen tog jag en taxi hem till värdfamiljen.



Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, ska dit i sommar, längtar! =)

2010-03-05 @ 11:04:41
URL: http://preetty.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0