utdrag från resedagboken: san fransisco dag 1


ställde klockan på alldeles för tidigt och tänkte att jag skulle blunda lite, lite blev ungefär 45 minuter och jag gick upp kollade på klockan och såg att jag skulle bli hämtad om 4 minuter, klockan 05:00.
sen så åkte vi buss i 8 timmar till san francisco, första utsikten över staden, var värt det.

så himmla mäktigt.

sen så slängde vi in våra väskor på hotellet.

och drog ut för att göra stan, haha, utan att veta var vi befann oss riktigt.

men vi hittade tillslut cable carsen, mmmhhhmm, lite coolt va?


jag kommer sakna starbucks, very much, det här var sekunderna innan jag spillde ut allt på mitt vita linne :)

syns det att vi var i converse affären igår?


san francisco är vacker, och jag fick stå upp i cable caren, ni vet när man står på sidan och håller sig i en stång typ? susandes upp och ner för att backar, ett långsammt susande men endå, det var härligt.

vi hittade ner till union square, mycket shopping där kan jag lova, det här är en smyckes affär som hade så mycket grejer så man inte visste vart man skulle börja kolla.

sen så åt vi middag på en resturang, jag petade bort baconen från min blt macka, haha.

sen så blev klockan 11 och då var man tvungen att stanna på rummen men det gjorde inget för det var kul endå.
och alla var trötta när vi somnade klockan 2.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0