7 mars 2010

god morgon fellas,

igår var en grym lördags kväll med dom bästa girlsen, vi firade min födelsedag lite sent ,men vad gör det alla gånger ;) får se om jag får tag på några kort...

dagen började med att jag vaknade lite för tidigt för att limpans hund la sig på mig och sen behövde vi gå upp iallafall för fillepille och linn skulle spela match. så jag går upp, gårdagens smink och mitt hår stog åt alla håll kände mig lite halv fräsh. men det är fortfarande skönt att gå ute tänker jag även fast det 10 minus men solen skiner och det är morgonen efter en bra kväll. sätter på mig mina hörlurar, bara en funkar men jag tänker posetivt, sätter på en skön låt och lägger ner min fina ipod touch i jack fickan...

OCH MISSAR FICKAN !!!!!!!!!
OCH FÅR EN FET SPRICK ÖVER HELA SKÄRMEN OCH ETT KROSSAT HÖRN!!!!!!

min mobil har lagt av på riktigt nu och jag kan inte få tag på några nummer och min dator dör snart.
jag har inte flytt med den teknologiska biten just nu alltså, hahaaha. nä men jag gråtar inombords, det värsta är att det är så himmla typiskt mig.
jag missade fickan när jag skulle lägga ner mobilen i sommras,,, och tappade ner den i 20 cm djupt salt vatten, haha. men den klarade sig efter att ha legat på torkning i 3 dagar. sen tappade jag bort den en annan gång i ett halv år.. och hittade den i hörnet under sängen...

nej, nu ska vi inte prata om det mer, nu ska jag göra lite nytta,
vi hörs sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0