11 maj 2010

idag var jag ledig från skolan så jag fick sovmorgon i några timmar, vilket inte satt helt fel.
den här veckan kommer att vara väldigt slapp, två dagar i skolan + att halva dagen gick bort igår när vi fotograferades. idag var det operation dagsverk / indien dagen. varje år så gör min skola samma sak, alla elever tjänar under någon dag ihop 100 kr på valfritt sett och så skickar skolan dem sen till en by i indien som dom har ett samarbete med och har haft i flera år. så idag har jag skrapat väggar fria från några lager tapet och stekt 100 pannkakor, haha.

övertalade mamma att följa med mig in till stan på morgonen för att kolla balklänning, så nu är den incheckad.
sen så tog vi en lunch med pappa på super sushi, niiiccceee.

imorgon är det sista dagen i skolan för den här veckan. förutom praktiska nationella prov i no så blir det nog en helt okej dag, ska prov spela drama föreställningen för en grupp lärare, så jag kommer nog hem lite senare.
hörs imorgon fellas,
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0