3 maj 2010

idag har jag fått akepunktur (stavning).
jaa, ni hörde rätt. jag. som är lite halvt nål rädd och verkligen inte riktigt kan slappna av låg stilla i en halv timme med nålar i huvudet.
var på första mötet hos sjukgymnasten imorse för att jag är så fruktansvärt hård i min nacke och rygg för att jag går och spänner mig, vilket jag inte märker själv men så är det tydligen. jag har även har även väldigt väldigt mycket problem med huvudvärk. väldigt. så hon som tog emot mig tyckte att det var en bra idée att köra akepunktur med start direkt.
haha, så jag låg där med 5 nålar inne i huvudet och en i tummen som hon vred om lite då och då.
det ska tydligen ta några gånger innan man känner att huvudvärken blir bättre och det känns ju lite skumt, men varför inte liksom, måste ju ge det ett försök eller hur? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0