7 maj 2010

nämen hallå,
var några dagar sen sist, 3 mer bestämmt, internet har legat nere och när jag väl har kommit in så har det inte gått att posta iväg något, men nu ska det nog gå bra :)

det har inte hänt något nämnvärt den här veckan tror jag.
ett tisp: ta det lungt efter akepunktur för guds skull!
låg med 7 nålar i huvudet igår i 35 minuter och kännde mig lite matt efteråt. men det var ingen fara med det så jag tog den tröga cykeln med punka och cyklade hem till linn. på vägen hem sen efter uppförsbacken och grus vägen. shit alltså, orkade inte ens cykla på rak sträcka och när jag väl kom hem så kännde jag verkligen hur benen började försvinna. mådde så jäkla dåligt och höll dessutom på att hosta lungorna ur mig.
jag har nog underskattat det där lite alltså, sen så tror jag ju alltid att jag är undantaget också.
så tänk på det nu barn ;)

jag tänkte strejka den här helgen men så blev det ju inte.
ska snart åka iväg till alingsås av alla ställen med linn och mysan, kanske ska bada sen också.
men just nu spelar vi tekken, ni ska se pimp limp alltså, HAAHA, mycket roligare än själva spelet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0