frågor & svar

hej:) hur var språkresan i kalifornien och ungefär vilken ålder var det på dem som var där? var det internationell kurs? :)
svar - språkresan i kalifornien var grym, gå in på resedagboken så får du i alla fall en liten bild ut av hur den var. jag åkte på internationell kurs och åldrarna var 14-18, medelåldern skulle jag nog säga låg på 16.

Hej, jag undrar vem den där Jordan är? För hon verkar väldigt kul hihi!
svar - jordan är min hund. förutom att hon börjar blir lite tjock, slickar sig i rumpan och  slemar väldigt mycket så är hon väl helt okej ;)

är provet man gör första dagen svårt?
svar - det är väldigt många som är oroliga över provet man får göra första dagen i skolan.
provet är till för att ef ska kunna sätta in dig i den klassen som matchar din kunskap i språket mest, för att du ska kunna lära dig så mycket som möjligt. provet är inte särskilt komplicerat eller jätte svårt, inget att vara nervös för.

har din syster blogg?
svar - min köra syster hade en blogg förut men av någon anledning tog hon bort den.

Är sts eller ef bäst?
svar - nu har ju aldrig jag åkt med sts så jag har ju inget riktigt att säga om dem. men jag tycker ef är jätte bra och kan absolut rekommendera att åka på språkresa med dem!

Hej!
Jag ska till LA i sommar och jag undrar om du kan ge mig några tips på hur det är att bo med värdfamilj och om hur du fixade visum om det var enkelt och hur mycket det kostade :)och vad tyckte du om skollokalerna?

svar - min värdfamilj i kalifornien var verkligen hur gulliga som helst och jag har fortfarande kontakt med dem, jag hade verkligen inte kunnat få en bättre värdfamilj! skollokalerna var helt okej, inget att klaga på.
för att fixa visum gå in här och följ instruktionerna, det är väldigt enkelt och det kostar ingenting.

om man går internationell,finns det svenska ledare där då? om man behöver prata svenska?
svar - även om ledaren till din internationella grupp är svensk så finns din svenska ledare alltid på plats och är kontakt bar dygnet runt i fall du skulle behöva nå henne/honom.

Kommentarer
Postat av: J to the O to the R to the D to the A to the N

Svar:

Jordan är antagligen den bästa personen som vandrar på denna jord. Fast inte länge till för hon ska ta moppekörkort väldigt snart, hon rullar runt mycket. Men detta beror inte på att hon äter som en hel häst utan för att hon glider runt på sin aaas coola longboard (dom passar så bra i hopp eftersom hon också är aaas cool!) Jordan har blogg! hon har till och med två om jag ska vara riktigt ärlig.

fast jag vågar inte riktigt säga vad den heter eftersom ni kmr sprängas av Jordans awesomenes. Sorry dudes.



(Varför försöker du undanhålla din förebild Naomi?

2010-05-31 @ 17:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0